niedziela, 10 kwietnia 2016

Przepraszam ❤

Cześć <3

 Chciałam was bardzo przeprosić, za moją długą nie obecność. Więc dlaczego mnie nie było? Ktoś włamał mi się na konta. To na bloggerze i Fb. 
Piszę "ktoś", ale doskonale wiem kto to był :))) *spokojnie żaden czytelnik* 
 Tak, wiem że mam spore opóźnienie, ale postaram się to nadrobić. Nie wiem kiedy next, bo po prostu nie miałam dostępu do konta, żeby to napisać :( Biorę się zaraz do roboty.
 Ps. Kocham te zdjęcie <3 





                                                           



POZDRAWIAM SERDECZNIE TEGO KOGOŚ :)


13 komentarzy:

  1. Ludzie są czasem tacy wredni, że aż szkoda słów -.- No nic, mam nadzieję,że masz motywacje i wrzucisz szybko kolejny rozdział ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej hej 😊 nominowałam cię 💕 wszystko masz tu wyjaśnione 👇👇
    http://barsandmelodymyfanfiction.blogspot.com/2016/04/lba.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Next?? Hejj ja tak ladnie prosze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdzie jest rozdział??😭😭😭😭

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobieto ja cie kiedyś zabije! Kutfa no zapomniałaś o tym blogu czy co? Odppwiec

    OdpowiedzUsuń
  6. My chcemy już nexta 😭😍
    Tych które się nudzą xD zapraszamy do nas http://illneverleavebam.blogspot.co.uk/?m=1
    😍😍😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń